جنون پرواز

مینوشتم، زمانی که بسیجی بودم...

جنون پرواز

مینوشتم، زمانی که بسیجی بودم...

جنون پرواز

اللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَکَ لَمْ اَعْرِف نَبِیَّکَ
خدایا خودت را به من بشناسان که اگر خودت را نشناسانى پیامبرت را نشناسم

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَکَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَ
خدایا رسولت را به من بشناسان که اگر رسولت را نشناسانى حجتت رانشناسم

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دینى
خدایا حجتت را به من بشناسان که اگر نشناسانى از دین خود گمراه گردم.


اللهم عجل لولیک الفرج .
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای .

آخرین نظرات
پیوندها

بریدم دل ز دلبندان

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲ ق.ظ

                                             چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من

                                          نصیبم کن بوسه بر حرم با صفای حسین ای خدای من

                                            سرشتی چون مهر او در دل به دیدارش دل بود مایل

                                         بهشتت باشد جهنم من بی لقای حسین ای خدای من

                                              به جان داغی زان گلو دارم به دل عمری آرزو دارم

                                             ببرد نای مرا دشمن همچو نای حسین ای خدای من

                                            شود در میدان جانبازی هستیم را در پایش اندازی

                                          سرم را از تن جداسازی در رضای حسین ای خدای من

                                             بریدم دل را ز دلبندان گسستم جان را از هر دو جهان

                                            کرامت کن روی زیبا و دلربای حسین ای خدای من

                                            روم در نار بلای حسین از برای حسین ای خدای من

                                           تو و جنت ما و کوی حسین دل ما و گفتگوی حسین

                                          چه خوش باشد روبروی حسین در سرای حسین ای خدای من

                                                گذشت از هستی برای او خدا نازد بر وفای او

                                          خجل می گردد حدیث وفا از وفای حسین ای خدای من

                                         شفیع من آبروی حسین ای خدای حسین ای خدای من

                                           پریشانم یک نگاهم کن نگه بر روی سیاهم کن

 

                                                 حسین جان از هجر تو می سوزم

                                                       ترحم بر اشک و آهم کن

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۵
Sara293

نظرات  (۴۶)

با سلام درخدمتم با نکاتی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون علم  

slm   allllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllo

allllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllo   slm

 

پاسخ:
وعلیکم
...

۳۰ آبان ۹۲ ، ۲۱:۱۸ حمید صادقی

سلام علیکم

کالیبر50 به روز شد:

******************یادگاری های محرم امسال****************

و همچنین لینک دانلود فایل های صوتی شب چهارم و پنجم

                                                                                     kalibre50.blog.ir                           

سلام

مهمانید به ...

http://zareh.blog.ir/post/230
سلام

منتشر شد....*نمک*

http://zareh.blog.ir/post/213
سلام
یا خیلی غرق در عزا هستید که طبیعیم هست و خدا قبول کنه یا قابل نمیدونید به روز شدن را که باز هم خدا قبول کند.
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
اتفاقابرامحرم ووبلاگ زیادبرنامه داشتم ولی به خاطراینکه به خاطریه مشکلی خاطرمون به هم ریخت این شد که نشد 
انشاالله جبران خواهد شد

با سلام وعرض تسلیت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان

در خدمتم با مطلب

راه های جلوگیری از تسلط شیطان بر انسان از دیدگاه مقام معظم رهبری

نه نمیخواهید به روز شوید؟؟؟

با سلام خدمت شما
+بروزیم با مطلبی در مورد حضرت رقیه
+نوا و قالب جدید
مشتاق انتقادات و پیشنهدات شما
یاحق

با سلام خدمت شما
ایام عزاداری ابا عبدالله تسلیت باد
به همین منظور وبلاگ بی پلاک(کانون جوانان شهدای گمنام تهرانسر)
عاشورایی شد
مشتاق نظرات شما
۲۴ آبان ۹۲ ، ۲۰:۲۸ امیرابوالفضل علوی
۲۲ آبان ۹۲ ، ۲۳:۱۵ روح الله حجازی

چهل شب عاشقی

 

چله قرائت زیارت عاشورا

از عاشورا تا اربعین

به نیت تسلی دل حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه

 

از پنجشنبه شب همزمان با شام غریبان مولایمان حضرت حسین بن علی علیه السلام

 

هر شب راس ساعت 10

پاسخ:
انشاالله
۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۳:۵۱ فطرس والپیپر
سلام علیکم

دیدن بفرمایید

ماه بنی عشق : http://fotroswallpaper.mihanblog.com/post/128

دیدن حضرت عباس جگر می خواهد... : http://fotroswallpaper.mihanblog.com/post/127

ساقی : http://fotroswallpaper.mihanblog.com/post/120
۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۱:۳۷ ساندیس خور نظام
یا حسین
دوسی
جان ما
خیلی تلخه
ی بدی هم داره ب نظرم
من توی پیوندهام تغییر دادم

..
خیلی دعامون کن


۲۰ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۳ حمید صادقی

با سلام

کالیــــــــــــــــــــــــــــــــیبر50 به روز شد با:

ــــــــــــــــــــــــــــ تصمیم های ارزشی ــــــــــــــــــــــــ

گر چه در عشق فقط لاف زدن را بلدیم

گر چه چندی ست که بی روح تر از هر جسدیم

گر چه در خوب ترین حالت مان نیز بدیم

جز در خانه ی ارباب دری را نزدیم !

..................................................

پاسخ:
.................................................
۱۹ آبان ۹۲ ، ۰۸:۳۸ خادم الشهداء
سلام بسیار زیبا بود.
با افتخار لینک شدید.
پاسخ:
تشکر

سلام علیکم

فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) تسلیت.

عزاداری هاتون قبول.مارو هم دعا بفرمائید.

بروزم:

خون حسین(ع) همچنان جاریست.

خیمه ماه محرم زده شد بر دل ما
باز نام تو شده زینت هر محفل ما

جز غم عشق تو ما را نبود سودایی
عشق سوزان تو آغشته به آب و گل ما


مدتی نیستی

حتما سرت شلوغه

خسته نباشی

پاسخ:
بله
تشکر
التماس دعا
۱۴ آبان ۹۲ ، ۰۰:۲۸ لایتنــــــــاهی ...
باز امشب از تب تو شها! تاب می‌خورم
باز از فـــــرات خشک لبت آب می‌خورم
باز از نسیـم کرب و بلا مست می‌شوم
می‌سوزم و سیاهی یک‌دست می‌شوم...

سلام
با پک اول عملیات محرم به‌روز هستیم. لطفاً بازنشر بدید
یا حسین علیه السلام

سلام

اعتصاب کردی کجایی

مطلب نمیزاری

سلام

*پرند 1....صوتی*.....حتما گوش کنیم...

http://zareh.blog.ir/post/178

یا علی

سلام دوباره
نام من سربازکوی عترت است،دوره اموزشی ام هیئت است،پادگانم چادری شد وصله دار،سر درش عکس علی با ذوالفقار،ارتش حیدر محل خدمتم،بهر جانبازی پی هر فرصتم،نقش سردوشی من یا فاطمه است،قمقمه ام پر ز اب علقمه است،رنگ پیراهن نه رنگ خاکی است،زینب ان را دوخته پس مشکی است،اسم رمز جمله ام یاس علی،افسر مافوقم عباس علی(ع)
دلتون عاشورایی
به مناسبت فرا رسیدن محرم تلسلیت میگم
و ایشالا که بتونیم هیئتی ، هیئت حسین باشیم
یا حسین
التماس دعا
پاسخ:
انشاالله
همچنین
سلام
خسته نباشی یه گذر چند دقیقه ای زدم به وبلاگتون
واقعاخسته نباشی
حالا این شعر با حالو کی گفته میشه سرایندشو هم بمعرفید...
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر
زنده باشین
نمیدونم
سلام
این محرم فرق میکنه با محرم های قبل. شاید بابی باز شود به سوی دوست.
حسین جان از هجر تو میسوزم...
۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۲۴ عاشقان بقیع

سلام به روزم با: خادم ارباب کیست؟

 

۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۱:۳۶ نرگس روزبهانی
با ارسال نظر به پست اخرم سر بزنید.
ممنون
۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۱:۳۵ نرگس روزبهانی
اللهم اجعل محیای محیا محمد وال محمد ومماتی ممات محمد وال محمد
سلام.
متشکرم از لطف شما برای لینک.
به صورت گذرا مطالعه کردم پست های این وبلاگ رو.
موفق باشید.
۱۰ آبان ۹۲ ، ۱۴:۳۵ امیرابوالفضل علوی
عالی بود
سلام
ظهور در کلام بوتراب....

http://zareh.blog.ir/post/184

نوازش دهیم گوش هایمان رابا صدایی دلنشین

یا علی
۰۹ آبان ۹۲ ، ۱۱:۱۱ ساندیس خور نظام
سلام
دعوتید
۰۹ آبان ۹۲ ، ۰۸:۳۶ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
زیبا بود.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهاد‌‌ه فی سبیلک
سلام

شهد شهود...دعوتید

http://zareh.blog.ir/post/181

سلام

شهد شهود...دعوتید

http://zareh.blog.ir/post/181

سلام علیکم و رحمة الله 

حرارتی در قبلمان است که هیچ گاه سرد نخواهد شد . . . 

قال رسول الله ص : ان لقتل الحسین (ع) حرارة فی قلوب المومنین لا تبرد ابدا



سلام علیکم با تشکر از نظرتون شما رو لینک کردیم
سلام برشما
سپاس از حضورتون
وبلاگ شما لینک شد.
یا حق

کربلائی نشدم خجلت ازین غم دارم

تا ابد در سرخود شور محرم دارم

 

سلام علیکم

 تو این ایم مارو هم از دعای خیرتون فراموش نفرمائید

پاسخ:
انشاالله به زودی نصیبتون بشه
چشم حتما
شماهم التماس دعا
۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۶:۳۳ ابوالفضل اشناب
بسم الله 

سلام
از شما وبلاگ نویس گرامی دعوت می شود:

همایش بزرگ "مرگ بر آمریکا"
در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا
ساعت 15

http://hizbullahcyber.com/content/21277


یاعلی 
پاسخ:
سلام علیکم
حتما
مرگ برامریکا
سلام

دروازه ی باز...

http://zareh.blog.ir/post/176

یا علی

سلام درخدمتیم با عهد نامه{ابالفضلی باش}

۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۲:۰۳ سربازمنتظر
چی میشه یابن فاطمه
یه گوشه  چشم نگام کنی
بااون نگاه فاطمی دلموکربلاکنی
میگن که خاک تربتت مرده رو زنده میکنه
خنده کنون میره بهشت هرکی برات گریه کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی