جنون پرواز

مینوشتم، زمانی که بسیجی بودم...

جنون پرواز

مینوشتم، زمانی که بسیجی بودم...

جنون پرواز

اللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَکَ لَمْ اَعْرِف نَبِیَّکَ
خدایا خودت را به من بشناسان که اگر خودت را نشناسانى پیامبرت را نشناسم

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَکَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَ
خدایا رسولت را به من بشناسان که اگر رسولت را نشناسانى حجتت رانشناسم

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دینى
خدایا حجتت را به من بشناسان که اگر نشناسانى از دین خود گمراه گردم.


اللهم عجل لولیک الفرج .
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای .

آخرین نظرات
پیوندها

وسنگری که هنوز به پشتیبانی نیاز دارد

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۸ ب.ظ

این پست رو تقدیم میکنم به بابای عزیزم و تمام جانبازان این سرزمین.

 

دستان تو گرچه نیست اما زیباست

آن پیرهنی کز آستینش پیداست

 

مجنون نشدی وگرنه می فهمیدی

جانباز، شهیدی است که چندی با ماست ...

 

 

 

 ..... من کجای این تکلیف ایستاده ام ؟اصلا آیا ایستاده ام ؟

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۵
Sara293

نظرات  (۴)

چه عکس زیبایی...

سر حال شدیم....
ای جانم
۰۵ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۳ حمید صادقی

هر چند که جانبازان عزیزمان دلشان در تب و تاب برای پیوستن به قافله عشق و رسیدن به جمع مستانه رفقایشان است و خدا داند و دلشان...

اما...

خداوندا سایه این ولی نعمتان از جان عزیز تر را از سر ما کم نکن!

همچنین خداوند ابوی گرامی را برای شما نگه دارد

پاسخ:
انشاالله که ماهم قدردان زحمات و رشادت های این بزرگواران باشم و البته ادامه دهنده ی راهشان
ممنون از لطفتون

مستان یکدست لبیک، تا باده ای هست لبیک

دست دلم را بگیرید، سر رفته پیمانه دل

*این مرزوبوم  تا ابد مدیون ایثار و فداکاری  شهدا و جانبازانی چون پدر بزرگوار شماست،خداوند ایشان را در پناه صاحب ازمان(عج) حفظ کند

پاسخ:
زنده باشین
ممنونم ازتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی