جنون پرواز

مینوشتم، زمانی که بسیجی بودم...

جنون پرواز

مینوشتم، زمانی که بسیجی بودم...

جنون پرواز

اللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَکَ لَمْ اَعْرِف نَبِیَّکَ
خدایا خودت را به من بشناسان که اگر خودت را نشناسانى پیامبرت را نشناسم

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَکَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَ
خدایا رسولت را به من بشناسان که اگر رسولت را نشناسانى حجتت رانشناسم

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دینى
خدایا حجتت را به من بشناسان که اگر نشناسانى از دین خود گمراه گردم.


اللهم عجل لولیک الفرج .
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای .

آخرین نظرات
پیوندها

. .سرخوش از جام بلا. .

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۵۶ ب.ظ

 

چرابی بی سی وغرب ماراشراب خوار میخواهند؟

 

حتما همه ی عزیزان اطلاع دارن که چندهفته پیش در یکی ازشهرهای کرمان استفاده از مشروبات الکلی چه فاجعه  ای رو به باراورد.

تاجایی که میدونم تو مراسم عروسی بود . ما هم که ادعا میکنیم کشورمون اسلامیه و....همه جا پوزشو میدیم

چراباید این سنت مقدس درابتدای راه به گناه الوده بشه ؟چرا ما همیشه باید چوب ندونم کاری هامون رو بخوریم؟

مملکت ایرانی شیعه ،به کجاداریم میریم؟

 

 

؛ در حد فاصل 1930-1920، در آمریکا دورانی پدید آمد تحت عنوان "دهه ممنوعیت الکل".با ممنوعیت الکل، توزیع و پخش آن به دست گروه های مافیای "آل کوپنه" و "ایناک تامپسون" افتاد، مافیای الکل در ابتدا سعی کرد با ارتشاء و تشکیل شبکه های قاچاق عنکبوتی و.... دست به توزیع الکل بزند، که به پیروزی هایی نیز رسید اما با ورود بحث مبارزه با الکل به تشکل های اجتماعی و انجمن های مردمی همچون تشکل زنان آمریکا، قاچاقچیان الکل با بحرانی بزرگ مواجه شدند. مافیا برای عبور از این بحران، این بار دست به یک سلسله عملیات فرهنگی زد، در حقیقت مدافعان مصرف الکل سعی کردند با توجیه پزشکی الکل و پخش مشروب در مراسم عشای ربانی کلیسا ها، قبح مصرف الکل را بشکنند، هدفی که به آن رسیدند و توانستند ممنوعیت الکل را بعد از یک دهه لغو نمایند.

حال غرب بدنبال آن است که مبانی عقیدتی حکومت اسلامی که راس الخیمه آن دین اسلام است را به گمان خود از اعتبار بیاندازد.

بررسی رفتار غرب برای صدمه زدن به مبانی عقدیتی حکومت اسلام
غرب به وسیله بازوهای فرهنگی و روانی خود، که راس آن شبکه های ماهواره ای از جمله شبکه بی بی سی فارسی است، بطور نظام مند بدنبال ضربه زدن به مبانی عقیدتی نظام جمهوری اسلامی است.

بدلیل ظهور شبکه های اجتماعی و تعدد کانال های فارسی زبان در چند سال اخیر شاهد اوج گرفتن این حملات هستیم. در ایام اخیر غرب با تاسیس شبکه هایی همچون "فارسی وان"و ... سعی بر تخریب روابط خانوادگی و طبیعی جلوه دادن خیانت و ارتباط بی قید جنسی است که تمام این مسائل از خطوط قرمز شرع اسلام عزیز است. از سوی دیگر غرب با راه اندازی شبکه هایی همچون"پارس تی وی" و "شبکه ایران آریایی" فضایی را برای افراد معلوم الحالی همچون"مشیری" ایجاد کرده است که بتوانند به توهین و فحاشی علیه اسلام و شیعه بپردازند.

بطور کلی غرب با پیشتازی انگلیس و آمریکا بدنبال این است که جنگ نرم خود با ایران در فازی استراتژیک با هدف بی اعتقاد کردن مردم به مبانی شرعی به پیش  برد.زیرا درخت هرچند هم تنومند باشد اما اگر ریشه آن خشک شده باشد، به راحتی می توان آن را سرنگون کرد، غرب هم بدنبال بی اعتبار کردن اسلام است تا با انداختن آن از چشم مردم، نظامی را که به نام اسلام بلند شده است را نیز از داشتن پایگاه اجتماعی بیاندازد.

شبکه بی بی سی بر خلاف صدای آمریکا هیچ گاه مستقیم به مبانی عقیدتی نظام حمله نکرده، بلکه سعی می کند در قالب عناوینی همچون"برنامه های پزشکی"، "مستند های تاریخی"، "پوشش اخبار زنان و ظلم به آنان در کشور های منطقه" و برنامه-هایی همچون"نوبت شما"، به مبانی عقیدتی نظام اسلامی حمله کند.
.د

در بحث تبلیغ شراب خواری، بی بی سی به طور مستقیم به قواعد فقهی اشاره نمی کند، چرا که می داند با اینکار مخاطب را به خود بدبین خواهد کرد، بلکه با زیرکی تمام به کشوری می پردازد که مردمانش از نظر وضعیت معیشتی تقریباً نزدیک به بخشی از جامعه ایران اند. بی بی سی به وصفی معجزه گونه از شراب می پردازد که در آن پیرمردی مبتلا به سرطان شفا پیدا می کند و در حال حاضر نیز با وجود اینکه چهل و پنچ سال از سرطانش می گذرد هنوز زنده است..

در حقیقت بی بی سی بدنبال این است که در مرحله اول این مسئله را در ذهن مخاطب بیاندازید که چرا اسلام، موردی با فایده را حرام اعلام کرده و در مرحله بعدی این مسئله را به تمام تفکر اسلامی تعمیم دهد و با زیر ضرب بردن تفکر اسلامی، مبانی عقیدتی نظام را نیز زیر سوال ببرد

سوال اگر حرمت شراب به علت ضرر آن است؛ چرا سیگار حرام نیست؟

خوردن شراب حتی یک قطره هم باشد در اسلام حرام است. اگر حرمتش به دلیل ضرر آن است، پس چرا سیگار که ضرر آن کاملا اثبات شده حرام نیست و یا حداقل حرمت آن با میزان ضرر آن متناسب است.

جواب

شیعه به پیروی از امامان معصوم (ص) استفاده از قیاس را برای اثبات احکام شرعی جایز نمی داند؛ زیرا قیاس حداکثر ظن آور است و یقین نمی آورد و ظن و گمان انسان را به حقیقت نمی­رساند. از این رو ارزشی برای ظن و گمان در اثبات احکام شریعت وجود ندارد. مستی­آور بودن و ضرر شراب ممکن است حکمت حرمت آن باشد نه علت حرمت. ممکن است، شراب حرام باشد در عین حال که مست آور نیست  یا مقدارش کم باشد که ضرر قابل توجه نداشته باشد.

بنابراین، قیاس مذکور دلیلی برای حرمت سیگار نمی شود، گرچه برخی از فقها درباره سیگار (به شرط ضرر مهم داشتن) فتوا به حرمت آن دادند

 

طبق امارهای رسمی برآورد می‌شود که سالانه بین ۶۰ تا ۸۰‌میلیون لیتر انواع مشروبات الکلی به کشور قاچاق می‌شود.

میزان مشروبات ساخته‌شده در داخل کشور جدا محاسبه شده است/

فعالان بازار مشروبات الکلی در کشور نزدیک به ۲۰۰هزار نفر است.

متوسط سن مصرف الکل به ۲۰سال رسیده و ۵/۲۶درصد از جوانانی که به مصرف الکل روی آورده‌اند، سابقه مصرف این‌گونه مشروبات در خانواده خوددارند.

(1). در آیات به طور آشکار شراب پلید و زشت اعلام شده و انسان‏ها را از مصرف آن بازداشته، خداوند در قرآن فرمود:

"
انما الخمر و المیسر... رجسٌ مِن عمل الشیطان فاجتنبوه"(1) شراب و قمار و... پلید و عمل شیطانى است، از آن اجتناب کنید".

سپس خداوند در سبب حرمت مى‏فرماید: "انّما یرید الشیطان أن یوقع بینکم العداوة و البغضاءَ فى الخمر والمیسر"(2) شیطان مى‏خواهد با شراب و قمار بین شما دشمنى و کینه ایجاد کند.

در این آیات، نوشیدن شراب عمل شیطانى و پلید دانسته شده که آثار روحى و روانى نامطلوب در انسان برجاى مى‏گذارد که از جمله آن‏ها کینه و دشمنى است.
در آیه دیگر خداوند مى‏فرماید: "از تو در مورد شراب و قمار مى‏پرسند، بگو در آن دو گناهى بزرگ است."(3)

در روایات حرمت شراب به صورت مفصل و با ذکر آثار نامطلوب آن بیان شده است.
از مولاى متقیان سؤال شد: آیا فرمودی که شراب از دزدى و زنا بدتر است، فرمود: "بلى، زنا کننده شاید گناه دیگرى نکند، ولى شرابخوار چون شراب بخورد، زنا مى‏کند، آدم مى‏کشد، نماز را ترک مى‏کند."(4)

از امام باقر سؤال شد که بزرگ‏ترین گناه کبیره کدام است؟ فرمود: "شرابخواری، خداوند به چیزى چون می‏ خوارى نافرمانى نشده! ممکن است شخص نماز واجب خود را ترک کند و با مادر و دختر و خواهر خود زنا کند، در حالى که مست و لایعقل باشد."(5)
امام رضا فرمود: خدا شراب را بدان جهت حرام کرد که مایه فساد و بازداشتن عقل از درک حقایق و از بین بردن شرم و حیا است.(6)

علاوه بر آیات و روایات امروزه از نظر علمى نیز مضرات مصرف مواد الکلى به اثبات رسیده است. دانشمندان به این واقعیت اعتراف داشته‏اند که از جمله آثار زیان بخش شراب، پیامد سوئى است که روى مغز و عقل مى‏گذارد و آن را از کار مى‏اندازد. روشن است که با از بین رفتن عقل، پرده شرم و حیا دریده مى‏شود. در نتیجه میدان به دست غرایز حیوانى مى‏افتد و انسان به صورت حیوانى وحشى و لجام گسیخته درمى‏ اید

 

اثر الکل در عمر:


یکی از دانشمندان مشهور غربی اظهار می دارد که هر گاه از جوانان 21 تا 23 ساله معتاد به مشروبات الکلی 51 نفر بمیرند، در مقابل از جوان های غیر معتاد ده نفر هم تلف نمی شوند. دانشمند دیگری ثابت کرده است که جوان های 20 ساله که انتظار می رود پنجاه سال عمر کنند، در اثر نوشیدن الکل بیش تر از 35 سال عمر نمی کنند.


زیان های اجتماعی الکل:


طبق آماری که پزشک قانونی شهر "لیون" در 1961 تهیه نموده، جرائم اجتماعی الکلیست ها از این قرار است: مرتکبان قتل های عمومی 50 درصد، ضرب و جرح 8/77 درصد، سرقت 5/88 درصد، جرائم جنسی، 8/88 درصد. این آمار نشان می دهد که بیش تر جنایات و جرائم بزرگ در حال مستی روی می دهد.


آنچه در آمارها آمده ،تنها گوشه ای از آثار و مضرات شراب، آن هم از نظر جسمانی و مادی است امّا آثار مخرب اجتماعی و روحی و معنوی آن بسیار بزرگ تر است. بر اساس روایات، نوشیدن شراب در ادیان دیگر آسمانی نیز حرام بوده. از حضرت باقر(ع) نقل است:

"خداوند هیچ پیامبری را نفرستاد مگر این که حرمت شراب جزء برنامة رسالت او بود و شراب از ابتدا حرام بود".

آنچه فعلاً مشهود است که پیروان ادیان آسمانی مانند مسیحی ها شراب می نوشند،دلیل نمی شود بر این که حضرت مسیح(ع) آن را حلال شمرده باشد، بلکه به جهت تحریف در آموزه های دینی این امر صورت می گیرد.
 

سود برای جهان اولی‌ها، ضرر برای جهان سومی‌ها

 

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،در شرایطی که تمامی شبکه های تلویزیونی اروپایی با مشکل محدودیت منابع مالی مواجه هستند اما در این شرایط اداره شبکه ای ماهواره ای با چندین استودیو و تعداد زیادی کادر فنی و اجرایی و خرید برنامه های تولید شده شبکه های دیگر هزینه ای بیش از چندین میلیارد را شامل می شود که مدیران شبکه" من و تو" براحتی از پس آن بر آمده اند !

یکی از اسرار شبکه "من و تو"  مبهم بودن منابع مالی این شبکه عریض و طویل می باشد که بنا بر اخبار بدست آمده ، این شبکه بهائی چندین منبع مالی تامین کننده دارد .

 

منبع آگاهی در این خصوص اظهار می دارد :"یکی از کوچکترین منابع مالی تغذیه کننده این شبکه بهائی تعدادی از شرکتهای تولید کننده مشروبات الکلی در کشورهای همسایه ایران می باشند که با توجه به ممنوعیت قانونی ، محصولات خود را بصورت قاچاق به ایران می فرستند".

 

این تولید کنندگان مشروبات الکلی با توجه به غیر قانونی بودن خرید وفروش محصولاتشان در ایران،  برای جذب مشتری و ترویج شراب خواری در میان مردم ایران، قراردادی با این شبکه بهائی بسته اند که در مسابقه ای تحت عنوان "بفرمائید شام" با جذابیت های یک برنامه آشپزی این مهم صورت پذیرد.

در این برنامه با روشی موذیانه شرکت کنندگان موظف می شوند در  زمان های کوتاه و در خلال برنامه آشپزی به سرو مشروب و تبلیغ شراب خواری بپردازند و در قبال این تبلیغ غیر مستقیم، شرکتهای تولید کننده مشروبات الکلی مبالغ کلانی را به این شبکه بهائی پرداخت می کنند.

 

 فروش مشروبات الکلی در خاورمیانه، بین سال‌های 2001 تا 2011، 72 درصد بالا رفته، این درحالی است که متوسط جهانی مصرف آن 30 درصد است.

 این افزایش برغم غیرقانونی بودن نوشیدن الکل دربسیاری از کشورهای مسلمان و مجازات شلاق یا حتی اعدام برای مصرف آن است، و بازار سیاه تهیه و فروش مشروبات الکلی در ایران، لیبی و برخی کشورهای دیگر رونق دارد.صنعت نوشیدنی های الکلی یکی از سودآورترین صنایع دنیا است که سالانه میلیاردها دلار سود عاید کشورهای تولید کننده این محصولات می کند. علیرغم هشدار تمامی نهادهای بهداشتی و حقوق بشری مبنی بر مضر بودن این نوشیدنی ها، تولید و توزیع این نوشیدنی ها  در تمامی کشورهای غربی آزاد است.

منابع

1. مائده(5) آیه 190.
2. همان، آیه 291.
3. بقره (2) آیه 219.
4. شهید دستغیب، گناهان کبیره

جام نیوز

اسلام کوئست

انارپرس

هشدارنیوز

 

 

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۶
Sara293

نظرات  (۶۷)

سلام  وب بسیار جالب و زیبایی دارید . خوشحال میشم به وب منم سر بزنید
سلام
میشه ی خبری به ما بدید که چرا نیستین؟
انشالله که خیره.
التماس دعا
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۴ جوجه اردک زشت
کجایی سرباز سر پستت نیستی هر جا هستی خوش بگذره ولی یه کم هم به ماها فک کن بسکه اومدیم و مطلبی نزاشتی دق کردیم
یا علی
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۸ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
پنجمین جلسه ی منبر مجازی با حضور استاد عالیقدر آیت الله مکارم شیرازی برگزار خواهد شد.
منتظر حضور شما هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
وا اسفا
دوس جان کجائی قربانت گردم؟!!
جایت خالیه ها


با سلام

2 نامه خطاب به قوه قضائیه و رییس جمهور دکتر احمدی نژاد نوشته شده است. اولین نامه درخواست محاکمه فوری دروغ گویان فتنه 88 و دشمنان رای ملت است که متاسفانه در 4سال اخیر به دلایل نامعلوم از محاکمه گریخته اند و دومین نامه جهت تشکر از زحمات 8 ساله رییس جمهور محبوب، مردمی و زحمتکشمان دکتر احمدی نژاد می باشد. لطفا جهت امضاء نامه ها اقدام کنید و به دیگر دوستان نیز اطلاع دهید. باید عاملان فتنه 88 سریعا محاکمه شوند

سلام
ما همچنان چشم براهیما...
ایشالله که مشکلی پیش نیومده و خیره.
التماس دعا
با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات شما همسنگر عزیز 
بروزم با : به رنگ شرافت و مردانگی 
منتظر نگاه های دقیقتان 
www.dorbin-man.blog.ir
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۷ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
این جزر و مد چیست که تا ماه می‌رود؟
دریای دردِ کیست که در چاه می‌رود...؟
***
سلام علیکم
بروزم با تصویرسازی با موضوع "علم بهتر است یا ثروت؟" و پاسخ حضرت امیر علیه السلام
یا علی علیه السلام
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۲ جوجه اردک زشت
چنان دل کندم از دنیا که شکلم شکل تنهایی است
ببین مرگ مرا در خویش که مرگ من تماشائیست
مرا در اوج میخواهی تماشا کن تماشا کن
دروغین بودم از دیروز مرا امروز حاشا کن
در این دنیا که حتی ابر نمیگرید به حال ما
همه از من گریزانند تو هم بگذر از این تنها....


زندگی یک بازیه دردآور است
زندگی یک اول بی آخر است
زندگی کردیم اما باختیم
کاخ خود را روی دریا ساختیم
لمس باید کرد این اندوه را
بر کمر باید کشید این کوه را
زندگی را با همین غم ها خوش است
با همین بیش و همین کم ها خوش است
باختیم و هیچ شاکی نیستیم
بر زمین خوردیم و خاکی نیستیم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده ،
اینقدر دورم از تو که
دنیا فراموشم شده
دنیای این روزای من ُ درگیر تنهایی شده
تنها مدارا می کنی
دنیا عجب جایی شده ...


تبریک میگم وب خیلی خوبی دارید

خوشحال میشیم اگه به سایت اشتراک لینک ماهم بپیوندید و مارا از مطالب زیباتون بهره مند سازید.

منتظر شما هستیم.

www.azadmehr.com

با سلام

به روزم/ با چرا فعالین فرهنگی کرمان به اجماع نمیرسند؟؟؟

سلام همسنگری یه وب ساختم می خواستم به ما سر بزنید و نظر بدهید
یا حق

سلام
خیلی هم این چیزا دور از انتظار نبودن که تو کشور ما اتفاق بیوفتن بیایین خودمونو گول نزنیم شیعه شیعه،واقعا ما اینجوری شدیم هر کسی تو زندگیش گناه میکنه سبک و سنگینش مهمه اگه ما کاری میکنیم نیایم بگیم این از مردمی که دم از مسلمونیت میزنن
مطمعن هستم الان همتون چنین چیزیو تجربه کردین یا حتی از اقوامتون از این کارا کردن چون تو ایران یه امر عادی داره میشه
پس بیاین همگی بلند بگین یا علی و شماها تو این چاه نیوفتین
خب دیگه لطفا از کلمات کتابی هم استفاده نکنید و بیشتر حرف دلتونو بزنین نه از قول این و اون   برداشت خودتونو بگید    
دم همتون گرم
یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق

سلام علیکم

طاعات و عبادات قبول

مارو در این ماه ،در لحظات دعاتون فراموش نفرمائید.

 

راستی، نیستین بروز نمیشید این روزا؟

 

به ما هم سری بزنید .بشبیم

۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۰:۴۵ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بزرگوار
به روزم با:
+منبرمجازی باحضور استاد فاطمی نیا
التماس دعا..

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
به دشت سینه‏ها اُلفت نشینم

که مدّاح امیرالمؤمنینم

گره بند قباى مرتضایم

پى یک رشته از حبل المتینم

اگر خواهى بسوزان یا که بردار

هر آنچه کشت کردى در زمینم

تملّک نیست حتى در حیاتم

تصرّف کن دلم را مستکینم

یمینى گم شده، اندر یسارم

یسارى نیست گشته در یمینم

غمت باده، دلم جام هلالى

امیرالمؤمنین مولى الموالى

مرا در ظلّ نامت آفریدند

ملائک را غلامت آفریدند

دل مؤمن اگر عرش خدا شد

دل از دارالسّلامت آفریدند

پیمبر را به وادى محبّت

گرفتار مَرامت آفریدند

ممنون از شما.
یا علی سید علی.
www.labeik.blog.ir

سلام علیکم به روزم با شناسنامه اجمالی از دوران زندگی امام مجتبی علیه السلام

 ایام ولادت کریم آل طاها برشما مبارک

۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۵ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
به روزم با:
+منبر مجازی
یازهرا(س)

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

سلام علیکم

به روزم با مختصری از زندگی نامه حضرت خدیجه(س)

سلام
این امتحانات تموم نشد؟؟؟؟؟
ماه رمضان دهۀ اولش رو به اتمام است...
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۵ سید امیر حسین حجازی
سلام دوست عزیز بزوزیم با یک مطلب جدید مشتاق نظراتون
التماس دعا
مکن اندیشه دیگر از شب سرد
که صبح شام هجران خواهد آمد
بگو دیگر برو فصل خزانی
که آن فصل گل افشان خواهد آمد
دگر ای شب پرستان فرصتی نیست
که خورشید درخشان خواهد آمد
که گردد زنده از او ملک دنیا
شکوفایی دوران خواهد آمد
خوشا بر حال دور روزگاران
دگر غیبت به پایان خواهد آمد
با سلام 
شنیدم جلو ساخت مقبره شهید گمنام شهرستان انار استان کرمان را گرفته اند به دلیل حفظ میراث فرهنگی 
بروزم با: شهید گمنام ، با میراث فرهنگی دل مادرت را شکستند...
منتظر نگاه گرمتانم 
http://dorbin-man.blog.ir/post/18

باعرض سلام

مطلب شهید گمنام سلام لطفا نظر خود را بیان کنید ونشر دهید

۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۵ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
✔اگر ♥شَهیــ ـ ـ❀ـ ـ ـد♥ نشوم لاجرم خواهم {مُــ✘ــرد} پس در قنــ ـ❤ــوت هایــ م میگویــ م

˙·٠•●♥اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک ♥●•٠·˙

سلام
به روزم ومنتظر نظرات خوبتون.

۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۲:۲۰ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد

سلام

ما همچنان منتظر به روز شدنتان هستیم...

با

عرض ارادتی به پیشگاه دردانۀ ابی عبدالله(علیه السلام) خانم رقیه(س)...

صلی الله علیکِ یا سیدتی و مولاتی یا رقیه...

در خدمتم.

سلام علیکم

 به روزم  با آثار و برکات روزه

۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۱ قرارگاه سایبری 702
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما وبلاگ نویس گرامی 
تبریک میگیم به شما فرارسیدن ماه مبارک رمضان 
بدین وسیله از حضرت عالی دعوت می شود در اولین شبکه وبلاگ نویسان انقلاب اسلامی حضور به عمل رسانید 
منتظر حضور گرمتان می باشیم 
یا حق
www.702.ir
قال رسولُ اللّهِ صلى الله علیه و آله :

مَن لَم یُغفَر لَهُ فی رمضانَ ففِی أیِّ شَهرٍ یُغفَرُ لَهُ؟!

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله فرمودند: کسى که در رمضان آمرزیده نشود، در کدام ماه آمرزیده خواھد شد؟

میزان الحکمه، روایت 7459

۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۲:۳۹ رها پاک سرشت

دلم کمی محرم میخواست..

خدا گفت:

قدر زود تر

می آید آمده باش!

تا شب قدر وقت داری....

ضامن پیدا کنی برای دلت...

مدینه یادگار غربت

من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم

تو می روی به سلامت سلام ما برسانی

 

مطلبی نوشته شده در شهر مدینه توسط محمد(دوست خوبم) که هم اکنون در مکه هستند تا تاریخ ششم ماه مبارک.

حلول ماه زیبای رمضان مبارک، باشد که رستگار شویم در این ماه.

۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۱:۲۴ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...
امسال روزه می گیری؟
اگر خدا بخواهد...
من هم می گیرم، ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟
همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند، برایت معجزه می کند
.
سلام بزرگوار
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۳:۴۶ روح الله فاضل
سلام علیکم
الحق که متن طولانی و بلندی بود اما خوشبختانه توفیق این را داشتم که آن را کامل مطالعه کنم؛ نوشته آموزنده و مفیدی بود، ما که استفاده کردیم حاجی!
دم شما گرم
یاعلی
۱۶ تیر ۹۲ ، ۰۲:۴۹ کربلایی110
خدایا ...

رمضان ماه مهمانی توست ...

سفره ات هر روزِ سال پهن بوده ،

ولی این روزها ، پذیرایی ها ویژه است ...

از خوان گسترده ات چشم و دلی سیر میخواهم ...

شکم سیر را هر روز قبل از رمضان مرحمت نموده ای ...

الهی شکر[گل]

سلام و خداقوت

ازحضورتون در بازی دراز خوشحال شدیم

 

الهی عجل لولیک الفرج

یا علی مدد

۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
هیچکس جز آنکه دل به خدا سپرده است رسم دوست داشتن نمیداند ...

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
واقعا
سلام
با "همچنان با انتخابات" در خدمتم.
راستی موفق باشی در عرصه علم، که خیلی خیلی مهمتره.
یاعلی
سلام
با "همچنان با انتخابات" در خدمتم.
راستی انشالله در جهاد علمی موفق باشید.
وقتی دکتر آشتیانی(رئیس پژوهشکده رویان) از دنیا رفت. امام خامنه ای پیام تسلیت بلند بالایی دادند. پیش خودم غبطه خوردم به حال مرحوم آشتیانی. البته اونموقع هنوز رویان رو کسی نمی شناخت و این یعنی چقدر کار علمی مهم در نظر آقا.
ایشالله پیام تسلیت رهبری برای شهادت شما هم صادر بشه.
یا علی مدد
پاسخ:
سلام زنده باشین وممنونم ازتون
انشاالله نصیب شما هم بشه
منتظر مطلب جدید شما هستم....
یا علی...
الهم عجل لولیک الفرج....
ممنون از شما...
در پناه حق....
یا علی ، سید علی....
www.labeik.blog.ir
سلام
ضمن فریاد مرگ بر انگلیس و اربابش آمریکا و خسته نباشی باید سوالی بپرسم!
چرا بروز نمیشید؟؟؟
پاسخ:
سلام علیکم از دیروزتاحالا3تاامتحان داشتم چه طوری به روز باشم وباتوجه به اینکه هرروزهم امتحان داریم لذاگفتیم فعلا به جهاد علمی بپردازیم .
انشاالله به زودی
یاعلی
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۰ سیمای شفق
سلام به وبلاگ ما هم بیائید منتظر و مشتاق حضور شما هستیم با مهار انحراف و مهار انحراف دو به روز هستیم .
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۹ سیمای شفق


                بیا بیا گل نرگس
جهان برای شماست جهان به یمن وجودت به افتخار شماست

بیا بیا گل نرگس
اگر چه بد کردیم ولی تمام نظرها به لطف و جود شماست

بیا بیا گل نرگس
که ندبه میخوانیم اگرچه بر دلمان نیست ولی برای شماست

بیا بیا گل نرگس
به آسمان سوگند قسم به نام و نهادت علی به یاد شماست

بیا بیا گل نرگس
زرنجمان تو بکاه هزار همت و کاوه فدای راه شماست

بیا بیا گل نرگس
به جان تشنه عشق دعا دعای ظهور است که با نگاه شماست

بیا بیا گل نرگس
که عهدها خواندیم اگرچه هیچ نماندیم ولی به لطف شماست

بیا بیا گل نرگس
و دستمان تو بگیر که با ظهور وجودت جهان فدای شماست

بیا بیا گل نرگس
که در زلال دلی و بین این همه دلها دلی برای شماست

بیا بیا گل نرگس
که کوفیان رفتند هزار نامه مصری که جان فدای شماست

بیا بیا گل نرگس
تو را به خاک بقیع که قلب و روح جهانی به جستجوی شماست

بیا بیا گل نرگس
بیا به دعوت یاس که دست به پهلو نشسته به انتظار شماست

بیا بیا گل نرگس
به مادرت زهرا که جان برای شهادت به کربلای شماست

بیا بیا گل نرگس
و العجل مولا که این نوای هدایت و با نگاه شماست 
پاسخ:
بله اینم جوابیه شعر وب ما
 ممنون بابت شعرتون زیبابود انشاالله که همینطورباشه
یاعلی
۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۸ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜

دلـم کـمـی مـرد میـخـواهـد از آن مـردهـایـی کـه در خـیـابـان سـرشـان را پـایـیـن می انـداخـتـنـد از آن مـردهـایی کـه بـا شـنـیـدن صـدای اذان .... در مسـجـد حـاضـر می شـدنـد , سـر سـجـاده ... از آن مـردهـایی کـه غـیـور بـودنـد , مـرد بـودنـد آخــر هـم شـهـیـد شــدنـد!


اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای

اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
.....
مفید بود...
تمنای دعا
سلام علیکم 
بروزیم با 
زهرای سوریه...
منتظر نگاه گرمتونم 
یا حق
http://dorbin-man.blog.ir/post/15
جالب بود..
ممنون..
استفاده کردم....
۰۹ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۴ رها پاک سرشت
نمی‌دانم چگونه باید گفت از عشق؛
چه باید گفت از درد؛
ولی حسین حسین گفتن، رو به سوی عاشقانه‌ترین لحظه‌ها
یعنی که تنها تو را دوست دارم 
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۲ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
نمیدانم اگر در مصر یا پاکستان بودم باز هم جرات و ادعای شیعه بودن را داشتم؟

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

سلام 
به روزم با یاد مرگ
سلام

صاب خونه
یاالله

 یاالله

هستید؟

:)
 آمدم حاضری بزنم-

لطفا مطالب مهم طولانیت رو بولد کن-نه که درس داریم ایروزا

۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۷ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
سلام علیکم
بسیار جامع و مستند
ممنون از شما.
یا علی علیه السلام
سلام.
با افتخار لینک شدید.
یا علی....
۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۱ سرباز گمنام
مطلب جالب و پر محتوی نوشتید اما ای کاش صحبت هابیمان بیشتر اثر داشتند 
بعد از شنیدن ماجرای اون شهر کذایی خیلی خیلی متاسف شدم 
خدا کنه خدا هیچ گاه نظرش رو از روی ما برنداره ....
۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۱ تسنیمی دیگر
سلام
مطلب کامل و جامعی بود.
خب این نشون میده دین اسلام با وجود همه زیبایی هایی که داره چقدر مهجوره!
پدر و مادرها، مربیان و مسوولان فرهنگی حق خودشونو در معرفی اسلام اونطور که شایسته است، ادا نکردند. بعد این میشه که ...
یه غصه این روز ها که روی دلمون سنگینی میکنه اینه که پرداختن به غنای فرهنگی جامعه در پس دعواها و بکِش بکِش های سیاسی، به فراموشی کامل سپرده شده. تنها در دوره اصلاحات خوب به فرهنگ پرداخته شد که اثرات تخریبی اش همچنان قربانی می گیره!!

یا حق..
سلام فقط متاسفم
به روزم یاعلی
سلام.
بلاگ زیبایی دارید.
علاقه مند به تبادل لینک با شما هستم...
در صورت تمایل بفرمایید تا انجام وظیفه کنم...
یا علی...
http://labeik.blog.ir/
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۵:۲۴ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بزرگوار
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۴ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
سپاس از مطلب زیباتون.
موفق باشین.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
سلام
بسیار پر محتوا وقابل استفاده، مخصوصاَ برای معلمین و مربیان.
خدا قوت
متاسفم

سلام علیکم.

مطلبتان بسیار مفید بود.

بعضی اوقات انسان نگاه به عملش که میکند احساس میکند لفظ انسان برای او شایسته نیست.براستی این لذت جویی های حیوانی وبدتر از آن، و پوچ و زودگذر و  بی حاصل حقیقتا چگونه است که اینقدر برای فرد اشرف مخلوقات اهمیت پیدا میکند؟!

بنده احساس میکنم همه ی اینها ناشی از غفلت انسان است.عدم توجه به خداوند وغفلت از یاد او وهدف متعالی انسانی نابودی نورانیت الهی را موجب میشود و تاریکی و پلیدی شیطانی را در دل و قلب انسان جای میدهد.

انشالله با مدد الهی این توفیق را کسب کنیم که لحظه ای اندک از یاد حضرت حق غافل نشیم.

یا علی(ع)

سلام علیکم 
به روزم با دفاع همچنان ادامه دارد...

شما میتوانید از صفحه جدید وب "من و دوربینم"با عنوان "پونه خانم به روایت دوربین عمو" دیدن فرمایید

التماس دعا
یا حق

با سلام و تشکر از حضورتان

شیطان زمانی که از درگاه خداوند منان رانده شد . از خداوند کریم مهلت خواست ،و خداوند فرمود : به یقین تو از مهلت داده شدگانی اما نه تا همیشه بلکه تا روز معلوم .
سپس شیطان لعیم گفت :پس به شکست ناپذیریت سوگند که همگی آنان ( انسان ها ) را گمراه خواهم ساخت مگر بندگان خالص شده ات را ......

قال فبعزتک لاغوینهم اجمعین ( ص / 82 )


زمانی هم که دست طمع شیطان بزرگ ، آمریکا از این مرز و بوم کوتاه شد .آن ها نیز قسم خوردند که مردم ما را گمراه کنند . و این سخن معروف آن ها را زیاد شنیده اید که گفته اند تنها راه ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران این است که چادر را از سر زنان ایرانی پایین بکشانیم و به جای آن دامن کوتاه غربی را به آن ها تحمیل کنیم  ( تهاجم فرهنگی .....) . اما بسی خیال خام 

و مکروا مکر الله ولله خیر الماکرین ( آل عمران / 54 )
سلام علیکم
بله متاسفانه داره یک همچین اتفاقی میوفته و همه هم بیخیال هستند 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی