جنون پرواز

مینوشتم، زمانی که بسیجی بودم...

جنون پرواز

مینوشتم، زمانی که بسیجی بودم...

جنون پرواز

اللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَکَ لَمْ اَعْرِف نَبِیَّکَ
خدایا خودت را به من بشناسان که اگر خودت را نشناسانى پیامبرت را نشناسم

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَکَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَ
خدایا رسولت را به من بشناسان که اگر رسولت را نشناسانى حجتت رانشناسم

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دینى
خدایا حجتت را به من بشناسان که اگر نشناسانى از دین خود گمراه گردم.


اللهم عجل لولیک الفرج .
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای .

آخرین نظرات
پیوندها

.......خداحافظ ای همنشین همیشه.......

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶ ق.ظ

 

 

 

 

 

 

 

 

خداحافظی فرزندان شهید با باباشون

.....

.....

....

اولین احساسی که بعد از دیدن این تصویر بهتون دست میده رو بیان کنین

موافقین ۳ مخالفین ۲ ۹۲/۰۳/۳۱
Sara293

نظرات  (۲۷)

۱۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۳ مصطفی نیکون»اد

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
السلام علیک یا رقیه بنت الحسین
سلام
حس...
هیچی...
عرق سرد...
همین
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۵ محمد اسلامی زاده
چی بگم که نگفتنم بهتر از نگفتن است
مثلا شیعه هستیم
ولی به نقل از امام حسین :
اگر مسلمان نیستید ازاد مرد باشید
اینبار به ما هم میخورد
سلام
وبلاگ خوبی داری و امیدوارم برای ادامه دادن به همین راه و مسیر و فهماندن مکتب دینی و اسلامی همیشه موفق و پیروز باشی.
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضورتون زنده باشید
التماس دعا

سلام فقط بغض و اشک

وتاسف بحال خودمان که جا مانده ایم وغافل

 

ای صبا از من به اسماعیل قربانی بگو،
زنده برگشتن زکوی یار، شرط عشق نیست...!
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۰:۵۸ پنجره ای رو به خدا

سلام 

با دیدن این عکس به خدام گفتم کی میشه منم ...

خدایا داره دیر میشه ...

آخه تا کی!؟

کی میشه بچه ها اینجوری منو ببینند ؟؟؟

یـــــــــا علی
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۵ جوجه اردک زشت

دور تا دور حوض خانه ما

پوکه های گلوله گل داده است

پوکه های گلوله را آری

پدر از آسمان فرستاده است

 

عید آن سال ،حوض خانه ما

گل نداد و گلوله باران شد

پدرم رفت و بعد هشت بهار

پوکه های گلوله گلدان شد

 

پدرم تکه تکه هر چه که داشت

رفت همراه با عصاهایش

سال پنجاه و هفت چشمانش

سال هفتاد و پنج پاهایش

 

پدرم کنج جانماز خودش

بی نیاز از تمام خواهش ها

سندی بود و بایگانی شد

کنج بنیاد حفظ ارزش ها

 

روی این تخت رنگ و رو رفته

پدرم کوه بردباری بود

پدر مرد من به تنهایی

ادبیات پایداری بود ....

 

 

۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۱ جوجه اردک زشت
دومین وصیت نامه شهید همت:

به نام خدا
نامی که هرگز از وجودم دور نیست و پیوسته با یادش آرزوی وصالش را در سر داشتم.
سلام بر حسین(ع) سالار شهیدان اسوه و اسطوره بشریت.
مادر گرامی و همسر مهربانم پدر و برادران عزیزم!
درود خدا بر شما باد که هرگز مانع حرکتم در راه خدا نشدید.چقدر شماها صبورید.خودتان می دانید که من چقدر به شهیدان عشق می ورزیدم غنچه هایی که(کبوترانی که)همیشه در حال پرواز به سوی ملکوت اعلایند.الگو و اسوه هایی که معتقد به دادن جان برای گرفتن بقا (بقا و حیات ابدی)و نزدیکی با خدای چرا که «ان الله اشتری من المومنین».
من نیز در پوست خود نمی گنجم.گمشده ای دارم و خویشتن را در قفس محبوس می بینم و می خواهم از قفس به در آیم.سیمهای خاردار مانعند.من از دنیای ظاهر فریب مادیات و همه آنچه که از خدا بازم می دارد متنفرم(هوای نفس شیطان درون و خالص نشدن)
در طول جنگ برادرانی که در عملیات شهید می شدند از قبل سیمایشان روحانی و نورانی می شد و هر بی طرفی احساس می کرد که نوبت شهادت آن برادر فرا رسیده است.
عزیزانم!این بار دوم است که وصیت نامه می نویسم ولی لیاقت ندارم و معلوم است که هنوز در بند اسارتم هنوز خالص نشده ام و آلوده ام.
از شروع انقلاب در این راه افتادم و پس از پیروزی انقلاب نیز سپاه را پناهگاه خوبی برای مبارزه یافتم ابتدا در گیری با ضد انقلاب و خوانین در منطقه شهرضا (قمشه)و سمیرم سپس شرکت در خوزستان و جریان کروهک ها در خرمشهر پس از آن سفر به سیستان و بلوچستان (چابهار و کنارک)و بعدا حرکت به طرف کردستان دقیقا دو سال در کردستان هستم .مثل این است که دیگر جنگ با من عجین شده است.
خداوند تا کنون لطف زیادی به این سراپا گنه کرده و توفیق مبارزه در راهش را نصیبم کرده است.اکنون من می روم با دنیایی انتظار انتظار وصال و رسیدن به معشوق.ای عزیزان من توجه کنید:
*1-اگر خداوند فرزندی نصیبم کرد با اینکه نتوانستم در طول دورانی که همسر انتخاب کردم حتی یک هفته خانه باشم دلم می خواهد او را علی وار تربیت کنید.
همسرم انسان فوق العاده ایست او صبور است و به زینب عشق می ورزد او از تربیت کردن صحیح فرزندم لذت خواهد برد چون راهش را پیدا کرده است .اگر پسر به دنیا آورد اسم او را مهدی و اگر دختر به دنیا آورد اسم او را مریم بگذارید.چون همسرم از این اسم خوشش می آید.
*2-امام مظهر صفا پاکی و خلوص و دریایی از معرفت است .فرامین او را مو به مو اجرا کنید تا خداوند از شما راضی باشدزیرا او ولی فقیه است و در نزد خدا ارزش والایی دارد.
*3-هر چه پول دارم اول بدهی مکه مرا به پیگیری سپاه تهران (ستاد مرکزی)بدهید و بقیه را همسرم هر طور خواست خرج کند.
*4-ملت ما ملت معجزه گر قرن است و من سفارشم به ملت تداوم بخشیدن به راه شهیدان و استعانت به درگاه خداوند است تا این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) وصل نماید و در این تلاش پیگیر مسلما نصر خدا شامل حال مومنین است.
*5-از مادر و همه فامیل و همسرم اگر به خاطر من بی تابی کنند راضی نیستم.مرا به خدا بسپارید و صبور و شجاع باشید.
حقیر حاج همت


۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۰ جوجه اردک زشت

اولین وصیت نامه شهید همت:

به تاریخ 19/10/59 شمسی ساعت 10:10 شب چند سطری وصیت نامه می نویسم : هر شب ستاره ای را به زمین می کشند و باز این آسمان غم‌زده غرق ستاره است ، مادر جان می دانی تو را بسیاردوست دارم و می دانی که فرزندت چقدر عاشق شهادت و عشق به شهیدان داشت.مادر، جهل حاکم بر یک جامعه انسانها را به تباهی می کشد و حکومت های طاغوت مکمل های این جهل اند و شاید قرنها طول بکشد که انسانی از سلاله پاکان زائیده شود و بتواند رهبری یک جامعه سر در گم و سر در لاک خود فرو برده را در دست گیرد و امام تبلور ادامه دهندگان راه امامت و شهامت و شهادت است. مادرجان، به خاطر داری که من برای یک اطلاعیه امام حاضر بودم بمیرم ؟ کلام او الهام بخش روح پرفتوح اسلام در سینه و وجود گندیده من بوده و هست. اگر من افتخار شهادت داشتم از امام بخواهید برایم دعا کنند تا شاید خدا من روسیاه را در درگاه با عظمتش به عنوان یک شهید بپذیرد ؛ مادر جان من متنفر بودم و هستم از انسانهای سازش کار و بی تفاوت و متاسفانه جوانانی که شناخت کافی از اسلام ندارند و نمی دانند برای چه زندگی می کنند و چه هدفی دارند و اصلا چه می گویند بسیارند. ای کاش به خود می آمدند. از طرف من به جوانان بگوئید چشم شهیدان و تبلور خونشان به شما دوخته است بپاخیزید و اسلام را و خود را دریابید نظیر انقلاب اسلامی ما در هیچ کجا پیدا نمی شود نه شرقی - نه غربی؛ اسلامی که : اسلامی ... ای کاش ملتهای تحت فشار مثلث زور و زر و تزویر به خود می آمدند و آنها نیز پوزه استکبار را بر خاک می مالیدند. مادر جان، جامعه ما انقلاب کرده و چندین سال طول می کشد تا بتواند کم کم صفات و اخلاق طاغوت را از مغز انسانها بیرون ببرد ولی روشنفکران ما به این انقلاب بسیار لطمه زدند زیرا نه آن را می شناختند و نه باریش زحمت و رنجی متحمل شده اند از هر طرف به این نو نهال آزاده ضربه زدند ولی خداوند، مقتدر است اگر هدایت نشدند مسلما مجازات خواهند شد . پدر و مادر ؛ من زندگی را دوست دارم ولی نه آنقدر که آلوده اش شوم و خویشتن را گم و فراموش کنم علی وار زیستن و علی وار شهید شدن, حسین وار زیستن و حسین وار شهید شدن را دوست می دارم شهادت در قاموس اسلام کاری‌ترین ضربات را بر پیکر ظلم، جور،شرک و الحاد می‌زند و خواهد زد. ببین ما به چه روزی افتاده ایم و استعمار چقدر جامعه ما را به لجنزار کشیده است ولی چاره ای نیست اینها سد راه انقلاب اسلامیند ؛ پس سد راه اسلام باید برداشته شودند تا راه تکامل طی شود مادر جان به خدا قسم اگر گریه کنی و به خاطر من گریه کنی اصلا از تو راضی نخواهم بود. زینب وار زندگی کن و مرا نیز به خدا بسپار ( اللهم ارزقنی توفیق الشهادة فی سبیلک) .
و السلام؛
محمد ابراهیم همت

فقط با دیدن این عکس از خودم شرمنده شدم

دلتنگی را چگونه هجی کنم تا درک کنی ؟


چهار ستون بدنـم


زیر سنگینی اش


تا خورده است . . .

 ..........................................................

قالب ت را دوست ندارم

پاسخ:

......


قالب به این نازی چطو دلت میاد.

بعدش باهدف انتخاب شد.

مسجد هم تا صبح میمونیم؟

 

سلام عید بزرگ نیمه شعبان مبارک.به روزم یاعلی
سلام


با علی از یا علی یک نقطه کم دارد،ولی یا علی گفتن کجا و با علی بودن کجا

برین خوب فکر کنین

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا علی
سلام

خسته نباشی به خاطر اینکه سعی میکنی یادشونو زنده نگه داری...

ولی نباید فقط داستاناشونو خوند بلکه باید بتونی ازشون درس بگیری نه اینکه مثل خودشون عمل کنی نه باید بتونی از کاراشون فوت و فن یاد بگیری چون ما هم چیزی از اونا کم نداریم فقط یکم عزت نفس میخاییم...

یا علی گفتیم و عشق اغاز شد

یا حق



مبارک باشه 
...
بابای من قشنگ ترین بابای دنیاست 
...
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون.
امام حسن عسگری (ع) فرمودند: تمام بدیها در اتاقی است و در آن قفل است و کلید گشودن آن دروغ است.
مستدرک الوسائل کتاب حج باب ۱۲۰

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
سلام
شهید بزرگوار و سردار شجاع اسلام حاج مهدی کازرونی 
این عکس خیلی از خاطرات و دلاورمردی های این شهید رو برای من زنده کرد.
شهادت عملیات کربلای 4 با اصابت خمپاره توپ/ به قول حاج یونس ایشون رو فقط میتونستند با سلاح سنگین زمین گیر کنند وگرنه چندین بار سلاح سبک امتحان خودشون رو پس دادن. ببخشید طولانی شد آخه عشق من حاج مهدی کازرونیه
انشاالله فردای قیامت شفاعت من روسیاه روهم بکنند
توصیه میکنم حتما" کتاب روزهای سخت نبرد رو مطالعه کنید.یاعلی
پاسخ:
سلام
لطف کردین ممنون از توضیحات ارزشمندتون
بله تقریبا خوندیمش فوق العاده بود.
یاعلی

۰۱ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۴ سرباز گمنام
سلام تغییرات اعمال شد.
احساسم رو نمیتونم بگم ..........
ولی ممنون دلم خیلی گرفته بود از این زمونه 
پاسخ:
سلام تشکرلطف کردین
.....
زمونه ی ما دلگیر هست
ولی بازم میگم  نفس کشیدن تو زمونه ای که تو صاحبش هستی شکردارد.

سلام

مبارکا باشه!
شما هم بیانی شدید؟!
:)

حسی که به من دست داد نگم بهتره. چون با همه حس هایی که دوستان گفتند فرق میکنه!

انشاالله مستدام باشید...
پاسخ:
.علیکم زنده باشین
دیگه دیگه.
کاش میگفتین.
بازم ممنون .

سلام

خونه مجازی جدید مبارک

حس .زندگی  بیشتر ما خلاصه شده در شعارها

پاسخ:
وعلیکم
تشکر
انشاالله که اینطور نباشه
.
.
رنگ و روی آرزوهایم پرید ..


شهید باکری ست ؟!
پاسخ:
.....
نه عزیز
اگه اشتباه نکم حاج مهدی کازرونی.

آدم بعضی وقتا دلش یه چیزایی میخواد که...!

مثلا...بعضی وقتا دلش میخواد بمیره!

چیزی ندارم برای گفتن.کاش میمردم

پاسخ:
همون حسی که من همیشه بعداز دیدن این عکس بهم دست میده.

سلام علیکم.

وب جدید مبارک...(شما هم بلاگفا رو تنها گذاشتید!)

زیباست.ان شاء لله  پویاتر و مفید تر از گذشته بتوانید در ضمینه ی فضای سایبر فعالیت کنید.

پاسخ:
وعلیکم
ممنونم ازتون
چیکارکنیم دیگه.نه بلاگفارو هم تنها نمیذاریم فقط به قول معروف نو که میادبه بازار.....
 التماس دعا
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۳ فاطمه طهورا

سلام

باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی

**********************

خونه ی نو مبارک

پاسخ:
وعلیکم
تشکر
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۴ لایتنـــــــــاهی
سلام علیکم
تغییرات اعمال شد :)
اولین حرفم بعد از دیدن تصویر: بچه‌ها پاکی رو می‌بینن، شاید برای این می‌خنده که می‌دونه پدر...
پاسخ:
وعلیکم اره شاید حق باشماست
چیزی رو میبینن که ما نمیبینیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی