جنون پرواز

مینوشتم، زمانی که بسیجی بودم...

جنون پرواز

مینوشتم، زمانی که بسیجی بودم...

جنون پرواز

اللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَکَ لَمْ اَعْرِف نَبِیَّکَ
خدایا خودت را به من بشناسان که اگر خودت را نشناسانى پیامبرت را نشناسم

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَکَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَ
خدایا رسولت را به من بشناسان که اگر رسولت را نشناسانى حجتت رانشناسم

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دینى
خدایا حجتت را به من بشناسان که اگر نشناسانى از دین خود گمراه گردم.


اللهم عجل لولیک الفرج .
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای .

آخرین نظرات
پیوندها

فردا:روزنیازهای بارانی

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۲ ب.ظ

پروردگارمن!

من ازعهدشکسته خودم دانستم که توچقدرغریبی

 

چندوقتی است دلم حاجت دیدارتورامی طلبد

 

یارب بگیرازمن آن چه که توراازمن میگیرد

 

یارب آنانکه همه چیزدارندجزتو به مسخره می گیرندآنان راکه هیچ ندارندجز تو

 

یاربم تو چه نیکو پروردگاری که ازان منی  وخوش به روزگارمن که تورقم بر زندگیم میزنی

 

خدایاخدایاچگونه میشودکه جوانی درجوانی تورامی یابدحال انکه پیرانی درشهوت

وغضب خوغوطه ورند؟؟

 

آرزوی بندگیت مانده بردلم..

 

گاهی انقدردلم میگیردکه ازیاد میبرم آن بالاخدایی است که مرادوست  دارد

 

از همه التماس وتمنا وخواهش دعا دارم

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۲
Sara293

نظرات  (۹)

ســــلام

......
عید ایمان و امتحان، عید ایثار و احسان، عید قربت و قربان،
عید خلیل رحمان، عید شکست شیطان بر جنابعالی و خانواده محترمتان مبارک


[گل]
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر همچنین برشما
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۶ سجاد عبدی

امروز امتحان ابراهیم...

امتحان اسماعیل ...

دیروز پرواز مسلم بر فراز دارالاماره ...

و اما امروز به بعد سه نقطه ( . . .)      !


عید قربان بر شما مبارک...
▌║█║Copyright ©sajjadabdi ▌║█║

پاسخ:
همینطوره که فرمودین
انشاالله از امروز به بعد هم
مااادامه دهنده ایم
همچنین برشما
سلام

سفر به قبله...

http://zareh.blog.ir/post/149

۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۰:۴۶ ابوالفضل اشناب

آنکس که تو را شناخت جان را چه کند...؟



یاحسین
۲۳ مهر ۹۲ ، ۲۳:۵۸ امیرابوالفضل علوی
سلام برادر..
اللهم عجل لویک الفرج..
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
سلام برادر...!!!
اللهم عجل لویک الفرج..
همچنین شما
سلام
با افتخار لینک شدید
یاحق
پاسخ:
سلام علیکم
ممنونم شما هم همینطور
سلام عیدتون مبارک
پاسخ:
وعلیکم تشکر همچنین
۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۹:۱۰ شهید گمنام
سلام افرین خوب بود 
خوشحال می شم دوستان بروز هستن
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر
ماهم همین طور

به قول دکتر شریعتی که میگفت: من در کلبه حقرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری من چون تویی دارم و تو چون خودی نداری  

با خدا باش پادشاهی کن بی خدا باش هر چه خواهی کن

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی