جنون پرواز

مینوشتم، زمانی که بسیجی بودم...

جنون پرواز

مینوشتم، زمانی که بسیجی بودم...

جنون پرواز

اللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَکَ لَمْ اَعْرِف نَبِیَّکَ
خدایا خودت را به من بشناسان که اگر خودت را نشناسانى پیامبرت را نشناسم

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَکَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَ
خدایا رسولت را به من بشناسان که اگر رسولت را نشناسانى حجتت رانشناسم

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دینى
خدایا حجتت را به من بشناسان که اگر نشناسانى از دین خود گمراه گردم.


اللهم عجل لولیک الفرج .
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای .

آخرین نظرات
پیوندها

سوریه یاپیکره ی اسلام؟؟

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۴۵ ب.ظ

دیروز یکی از کلاسام زودترتموم شد رفتم یکم قدم بزنم تا کلاس بعدیم شروع شه

توحال وهوای خودم بودم که دیدم چند تا ازهم کلاسیام نشستن رو چمن صدام کردن رفتم پیششون داشتن درباره ارشد وایندشون حرف میزدن یکیشون بهم گفت چه خبراز بسیج وشهادت برنامه مرنامه ندارین؟

گفتم چرا دوشنبه جشن داریم تشریف بیارین انشاالله بعدشم برای سوریه اگه هماهنگ بشه یه برنامه داریم

به هم یه نگاهی انداختن بعد گفت ووووووای از دست تو بی خیال بابایه کم هم به فکر خودت باش یه کم زندگی کن به فکر ایندت باش

مگه نمیخوای ارشد بخونی ؟مگه نگفتی به بابام قول دادم ؟

پس بی خیال سیاست وبسیج اخه سوریه به تو چه ربطی داره اون با امریکا مشکل داره من نمیدونم شما چرا کاسه ی داغ تراز اش شدین بذارین به حال خودش باشه به ما چه دارن مردمشو میکشن!

اصلا میدونی چیه رو مختون کار کردن  ببین ادمایی با طرز تفکر تو خیلی کمن واسه همین هیچ وقت به جایی نمیرسین !!!

مگه تو جنگ ایران اونا بهمون کمک کردن که حالا شما میخواین اکیپی تشریف ببرین سوریه

گفتم اگه لازم باشه همین الان میرم

اون یکی گفتن حیف تیر امریکا که به شماها بخوره!!!!!!!!!!!!!!!!

هر چی میکشیم از دست شماهاست اگه امثال شما نباشه که ما باامریکا رابطه برقرارمیکنیم این همه تحریم ومشکل اقتصادی دیگه نداریم

تو بی خیال سوریه وامریکا بشو بشین درستو بخون نمیخواد شهید شی همین وظیفتو انجام بده بیشتر میتونی به اسلام خدمت کنی

بغض کرده بودم که چرا؟؟؟

چراباید دانشجوهای ما همچین طرز تفکری داشته باشن؟

چرا دشمن ودوست رو نمیشناسن؟

چرا بایداینقدربی ... باشن؟

رابطه با امریکا راه حل همه ی مشکلات ماست؟؟؟؟

گفتم از قبل هم تحریم داشتیم همه ی مشکل ما که به خاطر تحریم نیست برین ببینین مشکل اصلی ما کجاست رابطه با امریکا هیچ چی رو حل نمیکنه رابطه هم باشه اون تا ابد با ما دشمن میمونه ما به رابطه با اون نیازی نداریم  چرا چشماتونو به روی حقیقت بستین؟چرا نمیبینین؟

یا میبینین ولی خودتون رو به کوری میزنین؟

داری میگی بذار مردمشو بکشن به ما چه ربطی داره رو مخ من کارکردن یا تو؟چطور به عنوان یه مسلمون اصلا مسلمون هم نه یه انسان میتونی اینقدر بی تفاوت باشی؟اینده؟مگه اینده ی ما وزندگی ما چیزی غیر از اسلام هست؟اینده ی من یعنی اسلام یعنی امام زمان یعنی وفاداربمونم به امامم تا بیاد یعنی کاری کنم حتی اگه شده یه کم بهم دلخوش باشه که تا اخرش باهاش میمونم من اینده ای که شما میخواین رو نمیخوام

زندگی کنم؟زندگی من یعنی همین و تا وقتی همه چی درست نشه این دلشوره ونگرانی رو خواهم داشت مهم نیست ادمایی باطرز تفکر من کمن یا زیاد حتی اگه خودم تنها باشم بازم تنهایی ادامه میدم حتی اگه تا ابد ادامه داشته باشه

چون مطمئنم تنها نیستم

میگی چرا سوریه؟سوریه کمر مقاومت اسلامیه ایرانه ،پیکره ی ایرانه تو این شک نداشته باشین

ببین غرب دیده مصر از دستش رفته امنیت جنوب اسرائیل هم به خطرافتاده رفته سراغ سوریه

اگه سوریه رو بزنه بعدش نوبت میرسه به لبنان

ایران از طریق سوریه به لبنان کمک میکنه لبنان که تضعیف شد اخرش نوبت ایرانه و مطمئن باشین اگه کار به اینجا بکشه چنان بلایی سر ایران واسلام میاد که بشریت حتی نمیتونه تصورش رو بکنه اونوقت دیگه نه اینده ای براتون میمونه  ونه ارزویی  !!!!

مگه خود اسرائیلی ها نگفتن ما 2006رفتیم سراغ لبنان که به خیال خودمون مچ ایرانو قطع کنیم ولی بازو(سوریه)خون رسانی کرد این بار میریم سراغ بازو بازو رو که بزنیم مچ خودش میفته بعدشم نوبت میرسه به بدن یعنی ایران .

اونقدرناراحت بودم که ترسیدم الان جلوشون نتونم همچین حرفایی رو تحمل کنم بلند شدم راه افتادم سمت دانشکده توراه  یکی داشت درباره جشن عروسیش حرف میزد یکی درباره  اینکه خاله شده اون یکی درباره ی استادش که باهاش دعوا کرده یکی درباره ارشدو...برام جالب بود و البته غیر قابل درک همه تو فکر زندگی خودشون بودن ومن کجاها سیر میکردم تا دانشکده داشتم گریه میکردم که چقد به قول دوستام تنهام نکنه حق با اونا باشه وهیچ وقت نتونم به اونچه که میخوام برسم خدایا کاش هیچ وقت احساس نکنم تنهام گذاشتی!

  دلمو که دوستام  باحرفاشون چلوندن ،انگار غروب هم  داشت باهام همدردی میکرد بدجور دلگیربودوبیشترعذابم میداد هرچی باشه اون از اون بالا خیلی چیزا رو میبینه

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۰
Sara293

نظرات  (۱۳)

سلام
برای بار دوم این پست رو خوندم. جدا از انتقادهایی که قبلاً خدمتتان عرض کردم، واقعاً ایولله داره و خوش به حالتون.
ایشالله با همین حرارت به سمت خواسته های حضرت زهرا(س) پیشروی کنید.
سالروز آسمانی ترین ازدواج هستی مبارکباد.
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از لطف وحضورتون
همچنین بر شما

سلام علیکم

البته کار در تشکلات نباید مانع درس خوندن و یا حتی اسیب رسیدن به اون بشه که در این صورت نه تنها کمکی به انقلاب و اسلام نکردید بلکه ضرر هم بوده...

پاسخ:
سلام
بله درست میفرمایید

زندگی کن به شیوه خودت ...

با قوانین خودت ... !

مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند...

برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی..

چــه خوب ... چـــه بــد...

موضوع صحبتشان خواهی شد.!

پس زندگی کن به شیوه خودت.. ...

چــه خوب . چه بد
پاسخ:
ماهم داریم همین کارو میکنیم ولی جداشدن از مردم وتفکراتشون که چیزی رو حل نمیکنه
سلام

ممنون از مطلب خوبتون 

به روز هستم با شهید آب و آتش ! 
پاسخ:
چشم خدمت میرسیم

۱۱ مهر ۹۲ ، ۲۱:۱۸ میلاد علیدوست
سلام. باپست جدید ومتفاوت: مثبت اتدیشی در خدمتم
حق با علی ست

۱۱ مهر ۹۲ ، ۲۱:۰۸ میلاد علیدوست

سلام. باپست جدید ومتفاوت: مثبت اتدیشی در خدمتم
حق با علی ست
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۹ پایگاه مجازی لبیک ...
سلام.
جالب بود!!
فقط اینو میتونم بگم..
سوریه برای ایران خط مقدم جپهه است.
اگر خط مقدم از دست بره کار بقیه مواضع یه سره میشه...
البته من خیلی وقته سیاست رو کنار گذاشتم!!!!!!!!!!
در هر صورت ممنون..
یا علی....
پاسخ:
سلام
ممنونم
موفق باشین
واینکه سیاست ماعین دیانت ماست

سلام علیکم

شاید واقعا ناراحت کننده باشه این امر.

اما شما که باید بهتر بدونید مشکل این افراد واقعا سر اینه که ماهیت دشمن رو نشناختن و حتی حقیقت جبهه حق رو درک نمیکنن.نه اینکه بدونن و عناد داشته باشن واین هم شاید تقصیر ما بچه حزب اللهی ها باشه و کم کاری های برخی از ما. واقعا اگر ما خودمون رو سرشار از تاریخ این انقلاب و چرایی و ماهیتش میکردیم و به روش های مختلف اینرو به این اشخاص منتقل میکردیم آیا باز هم این افراد بی تفاوت نسبت به این مسئله بودن؟قطعا نه!حتی اگز برای منافع خودشون هم بود از سوریه حمایت میکردن.

بسیاری از مسائل دیگر هم به همین ترتیبه.

احساس شما قابل احترامه و واقعا باید شاکر خداوند باشیم که در دهه چهارم انقلاب افرادی تا این حد انقلابی پبدا میشن که حاضرن از همه چیز خودشون بگذرن برای حفظ اسلام و انقلاب.

ولی جسارتا نباید اینقدر متاثر میشدد.شاید این تاثر،تاثیر کلام منطقی شمارو که از حق دفاع کردید رو دگرگون کنه و نتیجه عکس بده.البته ابن نظر بنده اس و بازهم عذرخواهی

التماس دعا

پاسخ:
خواهش میکنم لطف دارین
ممنون از حضورتون
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۷:۰۴ میلاد علیدوست

سلام بزرگوار شما با افتحار لینک شدید ...خوش آمدید انشاالله درکنارهم بتونیم مطلبی یاد بگیریم.
حق با علی ست
پاسخ:
ممنونم انشاالله
خداااا
وای اگر حکم جهادم دهد
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۱۹ عاشقان بقیع
با سلام به روزم با حق الناس
۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۲ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
دیروز برای رفتن به سوریه غسل زیارت میکردند و امروز غسل شهادت.

سلام
سپاس.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی