جنون پرواز

مینوشتم، زمانی که بسیجی بودم...

جنون پرواز

مینوشتم، زمانی که بسیجی بودم...

جنون پرواز

اللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَکَ لَمْ اَعْرِف نَبِیَّکَ
خدایا خودت را به من بشناسان که اگر خودت را نشناسانى پیامبرت را نشناسم

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَکَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَ
خدایا رسولت را به من بشناسان که اگر رسولت را نشناسانى حجتت رانشناسم

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دینى
خدایا حجتت را به من بشناسان که اگر نشناسانى از دین خود گمراه گردم.


اللهم عجل لولیک الفرج .
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای .

آخرین نظرات
پیوندها

چی درانتظارمونه؟

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ق.ظ

 

سلام علیکم

جاداره از همه ی دوستان واقعا از صمیم قلب تشکر وقدردانی کنم که همیشه حقیررو مورد لطفشون قراردادند

بابت حرفهاتون ،نگرانی هاتون،وقلب های پرمهرتون سپاسگذارم.

 تو این مدت که نبودم اتفاق های جالب ، خوب و بدی برام افتادکه دلیل غیبت تقریبا طولانیم هم به خاطر همین اتفاقا بود اتفاقایی که برام جای هیچ امید وارزویی رو باقی نذاشت.

کاش میتونسستم همشو بنویسم ولی افسوس که نه تواناییشو دارم ونه دل ودماغی برای نوشتن.حس میکنم بیشتر از همیشه دارم بی هدف جلو میرم الان مسئله منطقه و سوریه بیشترین چیزیه که ذهنمو به خودش مشغول کرده بهتربگم جزاین چیزی برام مهم نیست به خاطر همین همش درگیر این موضوع بودم اونقد که از اطرافم غافل بودم نفهمیدم بعد مدتها برگشتم خونه همش بست نشستم یه گوشه و فقط خودم بودم وخودم حتی نفهمیدم ماه رمضون امسال چطوری گذشت نه همراشون جای رفتم نه سفری نه دید وبازدیدی همش طفره میرفتم و به بهانه خوندن واسه ارشدمیموندم خونه ولی هنوز حتی یه کلمه هم نشد بخونم .داشتم اخباررو نگاه میکردم درباره سربرید ن یه خانواده سوری حتی فک کردن بهش هم برام غیر قابل تصور بودچطور ممکنه یه انسان بتون همچین کاری رو انجام بده  که همون موقع بابام اومد و درباره حکم اعدام یه زن داشت با مامانم حرف میزد برگشتم سمتشون که ببینم قضیه از چه قراره وقتی حرفاشون تموم شد مات موندم و فقط داشتم نگاشون میکردم که ومدام پلک میزدم جوری که متوجه تعجب والبته بهتر بگم شوکی که بهم وارد شد شدن

*مادری که دختر5ساله ی خودشو به خاطر دعوا باشوهرش توحموم سربرید*

تا چند روز توشوک بودم که ایاحقیقت داره یه نه  این به اصطلاح مادربعد ازجداشدن از همسراولش به یه نفردیگه ازدواج میکنه

و بعد یه مدت به دلیلی که هنوز کاملا مشخص نشده با همدستی همسردومش دختر 5 سالشو .....

دردناک تراین بودکه تمام صورت این زن پره از جای زخمهایی که تواخرین لحظات دختربیگناه برای دفاع از خودش روصورت مادرسنگدلش یادگاری گذاشته بود.

بعداین قضیه دیگه کشتن وسربریدن و...داره عادی میشه باخودم میگم وقتی قساوت قلب به جای میرسه که یه مادرمسلمون میتونه با بچه ی خودش همچین کاری بکنه پس چرا از جنایات فلسطین و سوریه ومیانمارو...تعجب کنم؟

-تو یه روستایی که فقط بوی صداقت و پرهیزکاری میده با مردمانی ساده وبی ریا و پاک چرا باید همچین جنایتی رخ بده اونم

تو یه کشور شیعه !!

چرا؟

چراجوابی براش پیدانمیکنم؟

 

پروردگارابازم شکر

برای همه چی،برای اشک هام ،مشکلاتم،دردهام،تردیدهام چراکه همه ی اینها مرابه تو نزدیک ترکرد.

خدایاهمون رو میخوام که تو برام خواستی میخوام فقط از خودت بخوام.

خدایا اونقدر بهم امید وشجاعت بده که هیچ وقت ازت ناامید نشم.

خدایا به من بردباری،فروتنی،تسلیم و رضا عنایت کن

خدایا ارامش را برقلب تمام مسلمانان و انسان های خوبت حاکم کن.

من که هیچی نیستم ولی صاحب عصر چی میکشه!!!!!!!!

ولی بازم میگم نفس کشیدن تو زمونه ای که تو صاحبشی باتمام اتفاقات خوب وبدش بازم جای شکر داره.

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۳
Sara293

نظرات  (۹)

خدایا به من بردباری،فروتنی،تسلیم و رضا عنایت کن
:))))
در پناه حق
میلاد امام رضا مبارک، همین. 
سلام بر منتظر عزیز
قدر این دغدغه های خوب رو بدونید که مثل خیلی ها نیستید که فقط به دنبال نون شب خودشون باشن و براشون مهم نباشه دیگری چه بر سرش میاد...
خیلی قشنگ بود

پاسخ:
وعلیکم زنده باشین
ممنون از محبتتون این دغدغه ی همه ست فقط ما اونارو بازگو میکنیم و دیگران نه.

سلام بر شما
اولا وبلاگ بسیار پر محتوایی دارید
+به وبم ما سر بزنید و با نظراتون ما را خوشحال کنید
یا حق در انتظار شما

سلام
خسته نباشی
امیدوارم امتحاناتتو خوب داده باشی
ولی ادم هرچی میشنوه نباید بازگو کنه
چنین چیزی خیلی خیلی دردناکه منم واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم..............
این پستو اصلا نمیپسندم  یکم رک بودم    ببخشید
                    یا علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
پاسخ:
سلام خواهش ولی ایناحقایقیه که داره دور وبر مااتفاق میفته
چیکار میشه کرد مگه با پنهان کاری میشه راه به جایی برد.
سلام.
ممنون از شما.
ببخشید که خیلی دیر بهتون سر میزنم ،
کمی سرم شلوغ شده و درگیر یه مسئله هستم.
برام دعا کنید...
در پناه حق...
یا علی...
(پایگاه مجازی لبیک)
www.labeik.blog.ir
پاسخ:
سلام علیکم
انشاالله که هرچی خیره پیش میاد.
یاعلی

سلام

معلومه کجائی دختر جوون
کلی دلتنگت شدم
کلی کار روزانه ام شده بود کلیک روی نیا نیا گل نرگس و بازگشت
زودتر باز گرد
پاسخ:
سلام
سوریه بودم
حالا برگشتم
واقعا نمیدونستم وبم اینقدرمحبوبه!!!!!

سلام
امیدوارم شرایط روحیتان به حالت ایده آل برسد. جایی که هیچ حادثۀ خوب و بدی از اشتیاق به وصل نکاهد. اشتیاق به وصل یعنی انجام اراده و عزم همراه با توکل و توسل در کنار توبه و وظیفه شناسی و در نهایت ایثار. وصل از همۀ کارهای خوب یکقدم جلوتر است. 
این اتفاقات درد آور است. حتی قرار گرفتن ماهی برکه و جان کندش بر روی قلاب نیز. اما اینها قابل قیاس با ثانیه ای از واقعۀ عاشورا نیست. ما اهل عاشورا هستیم و هر حرکت ظالمانه ای در حق مظلومی به اراده و ایمان ما می افزاید. این مسائل نباید ما را از انجام وظیفه براند.
یکی از شهدای محلمان معروف است به با ادب بودن و من همیشه فکر میکردم ایشون از اون بچه مثبتها و مهربونها بوده و این سؤال که چه جوری رفته جبهه و اونجا فرمانده گروهان شده بی جواب مونده بود در ذهنم. یک روز در محوطۀ پادگان دوکوهه نشسته بودیم در کنار بزرگترها و رزمنده ها. تقریبن از هر سمت تهران یکی بود در آن جمع. حاج عباس از بچه های شهر ری خطاب به ما خاطره ای گفت از آن شهید. حتی الآن هم مو به تنم سیخ میشود از این شجاعت. گفت در یکی از عملیات ها سه شبانه روز در گیر بودیم و محاصره. بیشتر بچه ها شهید شده بودن و الباقی هم بدون روحیه با احساس شکست. گفت همان شهید بچه محل ما رفت و بعد از دو سه ساعتی با دو عراقی برگشت. همانجا هر دو را سربرید! همه وحشت کرده بودن بعد شروع کرد از مظلومیت انقلاب گفت از مظلومیت مردم ایران از ظلم عراق و استعمار جهانی و در آخر از سر زدنهای علی (ع) و جا انداخت که این در راستای انتقام در و دیوار و عاشوراست. باورم نمیشد که این بنده خدا همچین کاری کرده باشه...
نباید این اتفاقات ما رو سرد کنه. فجایع سوریه، پاکستان و ... تا بی حجابی و فساد در جامعه باید به عزم ما بیافزاید باید به ایمانمان اضافه کند. به یقین اگر دست ما به تروریست ها برسد امانشان نمیدهیم ولی الآن که دور هستیم نباید گوشه نشینی کنیم باید روشنگری کنیم باید دعا کنیم برای امام عصر و یارانش برای انقلاب و همینطور فعالیت هر کسی به نوبه خویش. علمی و اقتصادی، فرهنگی یا سیاسیو... بنده درک میکنم شما را ولی تایید نمیکنم. و از خدا میخوام به حق مظلومیت خانم رقیه(س) شهادت را نصیبتان کند.

خوشا بحالتان از برای قلب پر مهرتان. یقیناً اشک هایی که ریخته اید ضبط شده اند در دیباچۀ مادرمان زهرا(س).
برای ما هم دعایی کنید تا بیدار شویم که زمان جنگ است. درون مرزهایمان جنگ نرم و برون مرزهایمان جنگ سخت.
مؤید باشید. و خوشحالم از بازگشتتان.

پاسخ:
سلام علیکم ممنون ازلطفتون خداروشکر بهتریم وممنون از خاطره ی عجیبتون.
انشاالله همه همون طوری که گفتین و اقاامام زمان اتظار دارند باشیم واگر نیستیم همت کنیم که به این مراد دست پیداکنیم
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی